Politica de rambursare

Politica de Rambursare

1. Perioada de Rambursare:
Oferim clienților noștri posibilitatea de a returna produsele achiziționate în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii. După această perioadă, din păcate, nu putem oferi o rambursare sau un schimb.

2. Condiții de Returnare:
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primit, neutilizat, și în ambalajul original(daca a continut). De asemenea, trebuie să fie prezentată dovada achiziției (factura).

4. Procesul de Returnare:
Pentru a iniția o returnare, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

Contactați echipa noastră de suport pentru a obține un număr de autorizație pentru returnare ( vom emite noi la o firma de curierat rapid un numar awb de ridicare de la adresa pe care o mentionati).
Ambalați produsul în mod sigur și includeți toate accesoriile, instrucțiunile și documentele originale.

5. Rambursări:
După primirea și inspectarea produsului returnat, vă vom notifica prin e-mail sau telefonic cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă este aprobată, rambursarea va fi procesată iar contravaloarea produsului se va returna doar prin transfer bancar către un număr de cont IBAN in termen de 5-25zile. Contul IBAN vă va fi solicitat in scris pe adresa de email daniel.furdean@recosemtract.ro sau prin mesaj pe aplicatia WhatsApp a numarului de telefon 0735177430 .
Suntem o societate care nu lucrează cu numerar și deci nu avem posibilitatea de a returna banii în numerar.

6. Costurile de Transport:
Costurile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de client, cu excepția cazurilor în care returnarea se datorează unei erori din partea noastră (de exemplu, produs greșit sau defect).

7. Produse Defecte sau Deteriorate:
Dacă ați primit un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a rezolva problema. Vom asigura înlocuirea produsului sau rambursarea integrală a banilor.

8. Deteriorarea in transport
Dacă coletul dumneavoastră a fost trimis cu posibilitatea de deschidere la livrare și l-ați preluat deteriorat de la curier, din păcate nu o să il putem prelua retur sau schimba. Pentru orice eventualitate, ne puteți suna 0735177430 și trimite poză pe WhatsApp cu coletul ajuns iar noi vom incerca sa vă ghidam inspre alegerea cea mai bună.